Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Hej å hå....

Tänka sig.... i dag är det riktigt härligt väder här, det är bara -5.
Synd bara att det inte är någon sol.

Här går allt jättefint med den nya hunden. Hon springer och leker och är så glad och trevlig med oss alla. En riktig toppentjej.


Katterna gillar hon att skrämma iväg :)


Ganska kul att en sån här liten donna inte är rädd för den så mycket större katten.
Man kan inte beskylla dom för att ha dåligt självförtroende :)

Gubben har åkt upp till stugan att elda. I morgon hade vi övriga tänkt fara upp när det är riktigt varm och skönt. Hoppas bara att det här står i sig, att det inte blir kallare.

Önskar er alla en trevlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar