Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Det vänder fort :))


Ja det svänger fort runt knutarna här :)

Nu ska jag fara upp till stugan. Gubben for i går, blev en snabb vändning. "Det kanske är så blitt att ved snålheten rann av gubben:))"

Vi hinner vara ett par dagar i alla fall, bättre sent än aldrig. Kommer att bli roligt att få komma dit, är ändå fyra veckor sedan sist. Faktiskt så finns det kvar ett par ljusstakar i fönstren, det är nog dags att plocka bort dom, vore inte bra om man fick julstämning igen, huuuva......





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar